Re: hp 6715s - opinie

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 20:39:50 MET

Markus Sprungk napisał(a):

> Nic oprócz tego, że ostatnio użyłem takiego interfejsu z 6 lat temu.
> Wolałbym dodatkowe dwa gniazda USB niż całkowicie zbędny port

> OK. Nie wiem tylko czy zdajesz sobie sprawę, że świat nie kręci się wokół
> garstki osób, którzy uparli się używać portu RS232. Gro kupujących pyta o
> "blutacza" i jak największą liczbę portów USB. Jak się zapewne domyślasz
> producenci kierują ofertę do takich właśnie osób

Taaak.
Dell - 2xUSB jego mać.
HP 530 - 2xUSB jego mać.

dostosowane po s*synu.

gdyby nie karta PCMCIA z 4xUSB to bym leżał i kwiczał.

1- myszka
2- bluetooth
3- zysk w kieszeni
4- zasilanie do ww dysku
5- jakiś pendrive albo smartcard
6- RS232

tylko który laptop ma tyle?
A PCMCIA coraz trudniej znaleźć w laptopie.

Rafał