Re: szkodliwość drukarki laserowej

Autor: TJE <niematakiegoadresu_at_onet.ua>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 19:32:43 MET

> *Co* jest rakotwórcze?
>
> Ostatnio, jak napisałem hipotezę, że toner jest rakotwórczy,
> dosyć silnie zostałem sprostowany, że nie ma żadnych przes-
> łanek ku temu i że badania tego nie potwierdziły dotąd.
>
> PS. Spiskowe teorie są może wygodne, ale zazwyczaj nie
> wypadają wiarygodnie.

Ja bym był jednak ostrożny.

Wczoraj przed południem w radiu tokfm była audycja na temat szkodliwości
i chorobach wywołanych przez palenie papierosów.
Była tam jedna informacja, która i tym razem może mieć zastosowanie np
do telefonów komórkowych. Powiedziano że mówiło się u uzależnieniu ale
ukrywano szkodliwość palenia papierosów.