Re: Pamięć

Autor: User <User_at_itisme.com>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 19:17:38 MET

> http://arstechnica.com/paedia/r/ram_guide/ram_guide.part1-1.html
> http://arstechnica.com/paedia/r/ram_guide/ram_guide.part2-1.html
>
> *Bardzo* dobre wytłumaczenie sposobu działania pamięci i
> znaczenia poszczególnych paramterów. Uczyłem się z tego do
> egzaminu z elektroniki cyfrowej.

Dzięki. To wspaniały materiał i już go sobie zapisuję na dysku,
bo wiadomo, że z Internetu zawsze może zniknąć.
Wymaga jednak studiowania. To wcale mnie nie odstrasza.
Ale wymaga czasu, więc muszę to odłożyć na później.
W tej chwili potrzebuję czegoś "skróconego" w rodzaju
- różnica między DDR i DDR2 z punktu widzenia użytkownika polega na ...
- CL lepiej jak jest większe/mniejsze bo ... w praktyce oznacza to, że będzie ....
- PC=400 to znaczy ..., a PC=800 to znaczy .. i lepiej żeby było większe bo ...
itd., itp.

Gdzie można coś takiego znaleźć?
Przez informację fachową rozumiałem informację godną zaufania, tak by
można było przyjąć ją "na wiarę", bez wchodzenia w uzasadnienie.

Pozdrawiam
User