Re: Podstawka pod laptopa

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 16:59:16 MET

On Mon, 26 Nov 2007 16:50:10 +0100, A_Zet <adek124@poczta.onet.pl>
wrote:

>Problem jest bardzo prosty: w celu nie zaśmiecania , większej
>przejrzystości gdy czasem chcę zajrzeć na starsze wiadomości, a także
>dlatego, by przechowywać wyłącznie to, co mnie interesuje, WSZYSTKIE
>nie czytane, nie intersujące mnie wiadomosci natychmiast deletuję. :-)

W dodatku ma to i tę zaletę, ze tak traktowane grupy dyskusyjne
stanowią dla mnie często kompendium wiedzy: wiem, pamiętając, ze cos
mnie zainteresowało, łatwo odnajduję. Powiem więcej, starannie czytam
tylko angłówki wiadomości i autorów, bez czytania początkowo treści. I
powiem Ci, że mam dwóch autorów, któych napisane teksty przechowuję w
opisany sposób dłużej: M. Kaweckiego na temat windy, i Twoje na tematy
sprzętowe. Szkoda tylko, że jakże często zainteresowany tytułem i
autorem, i tak deletuję, bo starasz sie wychowywać młodzież i
regularnie dbasz o informację dla nich, że NTG. BTW, często myślę, że
mniej spamu bedzie, gdy brak reakcji niż reakcja nadmierna, ale to tak
na marginesie. :-)

--
Adek