Re: C2D E6750-zmina mnożnika

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 16:22:39 MET

Leszek K. wrote:
> Co to jest AMD Power Monitor? Nie mam takiego narzędzia a Cool'n'Quiet
> zdecydowanie mi chodzi. Jedyne co trzeba zrobić to ustawić w
> windowsowych opcjach zasilania na "minimalne zarządzanie energią".

Z tego co sprawdziłem to na jedno wychodzi bo zmiany profilu zarządzania
energią w AMD Power Monitor przekładają się na zmiany profilu w windowsowym
zarządzaniu energią. Jednak skoro tak jest to AMD raczej nie przypadkowo
wybrało wyłączenie Cool'n'Quiet przy profilu "stacjonarny w domu/biurze" ?
Zastanawia mnie czy nie ma tu jakiegoś haczyka czyli wady używania
Cool'n'Quiet.

--
Pozdrawiam
Fenio