Re: TANI A ZARAZEM DOBRY KOMPUTER DO DOMU

Autor: Tomasz Szczurek <tomasz.szczurek_TO-MUSISZ-WYCIAC__at__TO-ROWNIEZ_interia.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 15:11:24 MET

Leszek K. pisze:

> Rozdzielczość nie wpływa na obciążenie procesora.

Oczywiście nie zbookmarkowałem i kiedy jest potrzebny nie mogę go
znaleźć, bo podałbym linka i pewnie byśmy się zrozumieli, a tak nie
pamiętam dokładnie o co chodziło i w czym był problem jeśli chodzi o
współpracę i wydajność C2D vs X2 + nowe karty graficzne.
Może ktoś wie/pamięta i przytoczy :-)

--
Pozdr,
Tom