Re: C2D E6750-zmina mnożnika

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 15:04:04 MET

Radosław Sokół wrote:
> Ostatnio składałem komputer na płycie Gigabyte pod AM2 i
> Cool'n'Quiet domyślnie było *włączone*.

Jednak samo włączenie w biosie Cool'n'Quiet nie oznacza że taktowanie
procesora będzie się zmniejszać. Sterownik AMD dla Win XP domyślnie ma tą
funkcje wyłączoną. Aby ją włączyć trzeba sobie ręcznie w AMD Power Monitor
przestawić profil zarządzania energią. Wniosek z tego taki że AMD z jakichś
powodów nie zaryzykowało domyślnego ustawienia zmiany taktowania na
włączone. Pytanie tylko dlaczego ?

--
Pozdrawiam
Fenio