Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 14:50:25 MET

> No jak to - to system, z którym ktoś, kto "zęby zjadł" na wcześniejszych
> wersjach, sobie nie radzi, jest taki "cudowny"???

wiesz co, mnie sie wydaje ze jesli ktos naprawde na poprzednich wersjach
"zeby zjadl" to z vista sobie poradzi bez problemu.
natomiast jesli to "zjedzenie zebow" oznacza tylko i wylacznie ze wiedzial
gdzie ma klinknac bo mu tak ktos kiedys pokazal to moze miec problem, bo
logicznie nie pomysli a ikony sa inne i gdzie indziej. no i klopot bo ja
tutaj zawsze klikalem i byla a teraz nie ma.
ja mam do tej pory uzytkownikow ktorym mowie przez telefon pierwsze lub
drugie haslo bo inaczej to oni nie rozumieja(pierwsze to novell drugie to do
poczty:) co z tego ze pracuja na tym systemie pare lat jak sa na tyle
ograniczeni ze nie wiedza co robia.

> Zaraz zaraz, a przecież bill g* mówił, że łyndołs jest tak prosty w
> obsłudze, że każdy sobie z nim poradzi - więc jak to jest? :P.

nie slucham co mowi bill, czy marketingowcy. sam sprawdzam i oceniam, tak
jest rzetelniej.

> Coś nie tak z tą intuicyjnością-inaczej w viście, czy też z logiką
> argumentacji? :P

niewiem jak jest z intuicyjnoscia w viscie bo nie ocenialem jej pod takim
wzgledzie, ja wszysto co potrzebowalem znalesc znalazlem bez problemu. mnie
ten system dzialal bez problemu ale ze go testowalem zaraz po wejsciu na
rynek to nie caly soft byl dostepny dlatego wrocilem do XP, zreszta u nas w
firmie wszyscy pracuja na XP wiec lepiej miec go pod reka jesli chodzi o
rozwiazywanie problemow.

ja poprstu napisalem ze jesli ktos sie nauczyl jak malpa klikac w
okreslonych miejscach to przy viscie moze zglupiec bo troche rzeczy sie
zmienilo i to ze ktos taki nie potrafi sie odnalesc to nie oznacza ze system
jest do dupy tylko uzytkownik ograniczony albo niechetny do zmiany
przyzwyczajen. przy odrobinie checi doprowadzisz viste do wygladu xp czy
2000 i po sprawie.
wg mnie xp po instalacji z tym "nowym" ukladem menu start tez jest nie do
zniesienia i pare klikniec pozniej mam uklad znany z 2000. tak robie od lat
na kazdym komputerze ktory instaluje i nie mam z tym problemu czy na XP czy
na Viscie.

--
pzdr
piotrek