Re: TANI A ZARAZEM DOBRY KOMPUTER DO DOMU

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 13:08:19 MET

maX <aver@_out_of_spam_interia.pl> wrote:

> Hitachi), ale AFAIR zdarzają się dyski SATA2 w których w żaden sposób nie
> można wymusić SATA1. I nie wiem czy jak wtedy przyjdziesz z reklamacją z
> płytą i takim dyskiem to ci ją przyjmą. W przypadku w/w problemu z 8800GT
> jest prawdopodobnie analogicznie.

Jeśli płyta ma w instrukcji, że obsługuje SATA 3 Gb/s i PCIe x16, a robi
to niezgodnie ze specyfikacją (bo np. pokażesz urządzenia, które nie
współpracują), to jest to jak najbardziej niezgodność z umową.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/