Re: jak przegrać: z kasety magnet. na komputer

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 11:10:06 MET

"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message
news:slrnfkd7dt.ldm.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "PAndy"
>
> Sugerujesz, że skos głowicy nie ma wpływu na jakość dźwięku?

sugeruje ze nie powinno krecic sie glowica ustawiona fabrycznie bo jest
ona ustawiana wg kasety pomiarowej i zapewnie wymiennosc nagran pomiedzy
roznymi magnetofonami - jak zaczniesz krecic glowica to sie okaze ze nie
potrafisz poprawnie odtwarzac ani starych wlasnych nagran ani cudzych -
nie wiem skad ta moda na krecenie glowica sie wziela ale pewnie ktos cos
zepsul , potem nagral na zle ustawionej i tak juz poszlo - lancuszek
krecacych glowica...