Re: hp 6715s - opinie

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 01:55:58 MET

Markus Sprungk napisał(a):

> ..i szuka wsparcia w nowych urządzeniach? To może jeszcze napęd dyskietek i
> port RS232? :)

Napęd dyskietek to nie, ale co masz przeciwko RS232 ?
Bardzo wygodna rzecz, jak musisz zanieść konsolę do serwerowni.
Z RS232 dorwiesz się i do cisco i do suna, a i do "serwerowych" PC też.

I nic nie dynda z laptopa (jakieś przelotki usb<->RS232)

Wybacz, ale jeszcze nie widziałem urządzenia z konsolą na USB.
No, może gumstick http://www.gumstix.com/

Rafał