Re: Pytanie o Raid

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 22:46:58 MET

Myszka Home nastukał(a):

> Dysk(i) RAID był podzielony w trakcie tworzenia RAID na 76 Gb i "resztę"
> ( partycje, ale nie w XP tylko w BIOSie RAID'a ). Bardzo mi zależało na
> tej "reszcie" . Teraz mam tę samą zawartość na C i D ( identyczną i te
> same pojemności ), natomiast nie ma tego co było na partycji D RAID.
> Teraz widze, że to był błąd tworzyć partycje na RAID'zie.

Ta "reszta" była widoczna jako jedna partycja w systemie, miała pojemność
równą sumie pojemności tych dysków? Wygląda na to, że kontroler "zgubił"
informacje na temat RAID, a ta druga partycja była w trybie RAID-0 lub JBOD.
Żeby odzyskać dostęp do tamtych danych musisz spróbować na innej płycie z
takim kontrolerem/innym egzemplarzu kontrolera i za pomocą oprogramowania do
zarządzania nią "podłączyć dyski jako macierz".

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...