Re: Laptop z USA

Autor: <pszemol70_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 21:27:26 MET

> do della mozna za pareset $ dokupic
> gwarancja biznesowa, ktora bedzie honororwana na calym swiece...

I dla Ciebie brzmi to jak dobry interes?
Bo wiesz, "pareset $" przy koszcie calego laptopa powiedzmy $700
wcale nie brzmi dla mnie atrakcyjnie.

W każdym razie dzwoniłem do Toshiby tu w USA i się okazało,
że ich laptopy mają roczną gwarancję również w Polsce.
Jedyny warunek jest taki, że obdarowany człowiek tym prezentem
w Polsce musi być zarejestrowanym użytkownikiem tego laptopa
na witrynie Toshiby. No i z autoryzowanym serwisem w Krakowie
jest problem. Toshiba ma kilka serwisów w Polsce ale w Krakowie
nie ma - najbliższy jest w Bielsku Białej: AC Serwis na ul.
Partyzantów 71, kod 43-316, telefon 801138181.

Sprawdzałem też Fujitsu-Siemens, ale nie dodzwoniłem się do nich.
Serwisu w Krakowie też nie widzę - jest jakaś firma wymieniona
na ich witrynie jako polski reprezentant w Warszawie, daleko :-)

Ktoś może podpowie jakąś inną firmę wartą zainteresowania
pod tym względem honorowania amerykańskiej gwarancji ?