Re: komputer pod napieciem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 17:23:14 MET

"gotar" napisał:

> A zauważyłeś, że telewizor ma na końcu kabla wtyczkę dwubolcową
> (bez dziury na bolec zerujący gniazdka)?

A łyżka na to: niemożliwe? ;-)
Ja tylko tym przykładem chciałem zasygnalizować, że nie zawsze takie
"uzerowanie" komputera, jakie zaproponował Grzegorz, daje pozytywne efekty.

> Jak chcesz porządnie uziemić, to musisz wkopać bednarkę w ziemię;)
> Kaloryfer wcale nie musi trzymać potencjału.

Najpierw muszę się dowiedzieć, jaki potencjał trzyma ekran koncentryka TV.
Bo jak ja się "uziemię", to całą instalację kablową w bloku może szlag
trafić ;-)

JoteR