Re: Stara płyta ECS P6BXT-a+ rozbudowa

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 16:00:29 MET

Taz wrote:
> do jakiej prędkosci celerona mogę tam włożyć no i co trzeba zrobić,
> żeby chodził na 100 MHz no i czy bezpośrednio na płytę czy na
> przelotkę, lub jakie pentium ewentualnie.

Możesz tam wsadzić Pentium III na rdzeniu Coppermine. Na tej płycie trzeba
by się ograniczyć do wersji z FSB 100 czyli do 1100Mhz o ile stary bios nie
będzie stwarzał problemów. Możesz szukać procesorów na Slot 1 albo FCPGA do
przelotki Slot1-FCPGA. Jednak optymalne może być sprzedanie całości i
złożenie za grosze nowego dużo wydajniejszego zestawu opartego np. na
platforme Socket A z pamięciami DDR.

--
Pozdrawiam
Fenio