Re: Przejściówki ATA/SATA na USB.

Autor: Pawel Kraszewski <pawel_at_kraszewscy.net>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 15:02:42 MET

MT wrote:

> Molex to nazwa firmy a ta wtyczka nazywa sie wtyczka zasilajaca poprostu !
>
> Takich gniazd i wtyczek na plycie glownej moze byc kilkanascie roznych
> firmy Molex i kazda ma swoja wlasna nazwe !
> www.molex.com

Wiem. Jest nawet więcej nazw pochodzących od nazwy firmy (choćby pierwsze z
brzegu - mówienie "Centronics" na gniazdo IEEE1284-B - a Centronics to
nazwa zarówno firmy jak i kształtu gniazda przez nią zaprojektowanego - nie
tylko 36-stykowego).

Przy opisach zasilaczy często opisuje się wtyczkę zasilania HDD/CD jako
Molex, to nie mój pomysł.

--
 Pawel Kraszewski
 http://www.Kraszewscy.NET