Re: hp 6715s - opinie

Autor: Mateusz07 <matdob_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 12:15:54 MET

Mam go od 2 miesiecy. Pierwsza sztuka jaką dostałem wydawała dziwne
dźwięki z PC speakera, odniosłem i po 3 tygodniach czekania wymienili
mi na nowy. Następnego dnia spalił się zasilacz (ten z wymiany). Nie
miałem siły czekać kolejne 3 tygodnie, więc załatwiłem sprawę przez
znajomego w serwisie. To tyle narzekań. Teraz pozytywy... Generalnie
sam laptop śmiga, za tę cenę nie dostaniesz nic o podobnych osiągach.
Gdybym dziś miał kupować, kupiłbym jeszcze raz z pełną świadomością,
że zasilacze w tej serii bywają wadliwe. Ale uwaga - kupiłbym już
wersję 6715b. Okazało się, że 2 porty USB to jednak ciut za mało (w
wersji b masz 4). Bluetoothem też bym nie pogardził, podobnie jak
klawiszami szybkiego uruchamiania. Oczywiście pytanie jest - czy
wspomniane rzeczy są warte aż 3 stówy różnicy cenowej... Dla mnie
dzisiaj - tak. Głównie chodzi jednak o USB. Warto jeszcze zajrzeć na
www.nhl.pl

Mateusz