Re: Fujitsu-Siemens czy Lenovo ...

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 11:53:13 MET

On Sun, 25 Nov 2007 10:23:25 +0100, "squirs" <fornax@gazeta.cut.pl>
wrote:

>Nie było moim celem rozpoczynanie dyskusji na temat wyższości blaszaka nad
>laptopem czy też odwrotnie.
>Chodziło mi o opinie/odpowiedzi na temat konkretnego pytania. O to po
>którym sprzęcie spodziewać się większej solidności, który byłby lepszy. Czy
>Lenovo N200 czy Fujitsu-Siemens AP 3515.

Ciężko mi odpowiedzieć Ci na to pytanie, gdyż nie znam żadnego z nich.

Osobiście używam dwóch IBM (Lenovo) Z61m i ogromnie sobie chwalę.

Jednakże kolega zaposiada Lenovo N100 i bardzo go sobie chwali.
Dlaczego? Bo po prostu działa i tyle. A czego chcieć więcej od
komputera?

Biorąc do ręki mój Z61m oraz N100 mogę powiedzieć, że N100 jest
wykonany z innych materiałów, to na pewno (obudowa, klawiatura).
Ciężko mi jednak nazwać je gorszymi. To raczej kwestia estetyki. Po
prostu czuć, że plastik mniej przyjemniejszy w dotyku, że klawiatura
też z innego plastiku jak w ThinkPadach (ale w dalszym ciągu jest to
dobra klawiatura).

To, co moge jeszcze powiedzieć o Lenovo, to że mają świetny support.
Tzn. nie miałem do czynienia z supportem telefoniczny czy mailowym,
ale ich strony są świetne. Bardzo często ukazują się poprawki, są
kapitalnie opisane i widać, że firma się przykłada.

Ostatnio przykładowo kupowałem i instalowałem HPka Paviliona i w
poszukiwaniu sterowników (komp był kupiony z Vistą, a trzeba było
zainstalować XPka) przeglądałem strony HP i stwierdzam, że strony HP w
porównaniu z Lenovo to cienizna.

Inny kolega posiada Toshibę i razem z nim przeglądałem strony Toshiby
i to samo wrażenie - Lenovo wymiata.

Niestety, o Fujitsu-Siemens nie jestem w stanie nic napisać.

--
z/svc