Re: Prosze o pomoc Toshiba Satellite L40-139

Autor: <MyslekAndrzej_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 07:28:50 MET

On 25 Lis, 00:09, "Rafal immach" <imm...@poczta.onet.pl> wrote:
> Rozlalem sok na klawiature :(
> chce zdemontowac obudowe i wysuszyc laptopa
> (nie dziala)
> moze ktos z was juz to robil to prosze o wskazowki,
> w sobote jade na gielde komputerowa a to za cale 7
> dni do tego czasu przynajmniej bym go wysuszyl
> przed oddaniem do naprawy
> dzieki pozdrawiam
>
> --

Rozlanie soku na klawiaturę laptopa, eliminuje od razu klawiaturę z
użytku. Można ja rozebrać i wyczyścić, jednak jest to trudna i w 90%
nie przynosząca efektu metoda. Czyli klawiatura do wymiany. Wyjmij
baterie z lapka do chwili. Płytę można omyć wodą destylowaną. Szanse
odratowania zalanego lapka są małe.