Re: składanie zabytku = problemy

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 02:02:26 MET

Artur Frydel <bzyk@lapt.bzyk.dyndns.org> wrote:

> Hmm.. a to co najmniej dziwne, bo przecież głośniczek to zwykła cewka, i
> nie powinno być żadnych problemów z polaryzacją.

No jednak komputer się nie uruchamiał, nie piszczał, kręcił tylko
wiatrakami. Przeprowadziłem standardową procedurę (wyjęcie wszystkiego)
i dalej zima. Płyta była po wymianie serwisowej i już się zdenerwowałem,
że dali mi uwaloną, ale nie byłem pewien, czy piszczek wpina się dowolną
stroną i po odwróceniu... uruchomił się normalnie.

> No ale w świecie PC nie o
> takich rzeczach się słyszało, więc wierzę na słowo.

Płyta ASUS K8X-U, mam to do dziś, więc jak kiedyś będę rozkręcał to
zobaczę, skoro mówisz że nie powinno być różnicy.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/