Re: WD Raid Edition 2

Autor: Qbasic <js77(usun)_at_wp.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 23:19:32 MET

> A cechy in minus? Bo dyski RAID Edition nie próbują odzyskiwać
> danych w momencie wystąpienia błędu co powoduje, że nadają
> się *naprawdę* w zasadzie tylko do RAIDów od 1 w górę.
> Bierzesz to pod uwagę? Chcesz je stosować w macierzy?

Nie wiem skąd masz takie info o tych dyskach,ale chyba nie słyszales o
tzw.mechanizmie TLER,w ktory jest
wyposazona własnie ta seria dysków
mechanizm TLER (Time-Limited Error Recovery), potrafi naprawić błędy
napotkane podczas pracy dysku (np. bad block)

tak wiec z tego wynika,ze jak najbardziej sie nadają do rajd,poniewaz
wszelkie napotkane awarie,sa usuwane w czasie rzeczywistym,
bez utraty macierzy
Pozdrawiam