Re: szkodliwość drukarki laserowej

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 22:58:07 MET

Użytkownik "antonina sadłowska" <es2460@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:fi97rc$lee$1@inews.gazeta.pl...
> Mam może dziwne pytanie - ale nie jest to żart:
> czy drukarka laserowa ma szkodliwy wpływ na zdrowie jeśli znajduje się w
> niewielkim pokoju w którym na stałe mieszkam; mam na myśli zarówno jej
> oddziaływanie gdy drukuje jak również gdy jest wyłączona.

Niedawno nasza rodaczka z Politechniki Queensland, prof. Lidia Morawska,
opublikowano badania, z których wynika, że laserówki pylą i to tym więcej im
maja nowsze tonery. Przetoczyła się cała burza na temat, czy te cząstki po
dostaniu sie do płuc są szkodliwe, ale na razie nie ma żadnych dowodów, że
tak jest.