Re: zasilanie procka 5/3.3

Autor: jawi <jawiwi_at_gertych.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 22:00:59 MET

> Procesor z 12 V. Reszta z dwóch pozostałych, różnie w zależności
> od konstrukcji płyty. Pamięci są osobno stabilizowane więc mogą
> być z dowolnego, natomiast urządzenia PCI są zasilane z 5 V lub
> 3.3 V.
>
> Karty graficzne też zazwyczaj biorą zasilanie z linii o naj-
> wyższych napięciach (preferowane 12 V), pozostałe karty PCI --
> 5 V i 3.3 V.
łoł, nie sądziłem że z 12v ciągnie procek, zastanawia mnie fakt tak dużej
wydajności linii 3,3 i 5V w fabrycznych zasilaczach, czy jest jakieś źródło w
necie gdzie można zobaczyć obciążenie poszczególnych linii zasilacza w czasie
pracy systemu?
hmm, jak nie znajdę to będzie trzeba samemu pomierzyć a nie za bardzo chce mi
się rozkręcać kompa, pytam, bo muszę dopasować zasilacz do specyficznej obudowy
i zależy mi za rozmiarze zasilacza