Re: TANI A ZARAZEM DOBRY KOMPUTER DO DOMU

Autor: Franek <Jakub_Frankowski_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 21:00:51 MET

"Jak uważasz, pamiętaj jednak, że we wszystkich nowych tytułach ta
karta
graficzna będzie słaba, szczególnie po nadchodzącej "rewolucji"
cenowej
i upowszechnieniu GPU o wydajności obecnego 8800GTS..."

8800GTS jest za droga jak na moją kieszeń. Kosztuje od 900zł wzwyż. A
sama karta graficzna nie wystarczy. Płyta główna i procesor też jest
ważny. No mogę zastanowić się nad 8600GT ale są one podobno
beznadziejne. Gorsze od 7600GT.
Myśle że aż taka dobra karta graf. jak 8800GTS nie jest mi potrzebna.
Jak jest z tymi 8500 i 8600?