Re: Problem z adapterem USB - PS2 firmy Unitek Y-155

Autor: Leon Mazurek <leon.mazurek_at_wp.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 16:47:28 MET

Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości
news:t3hgk3dd1l6sh01qgq8o1teu8mkl2rl2pj@4ax.com...

> Odpowiadam sam sobie:
> Wymieniłem adapter na innego producenta i problem zniknął. Więc albo
> tamten był uszkodzony jakoś, albo po prostu gryzł się z moją
> klawiaturą.

Niekoniecznie jest uszkodzony.
Występuje wiele wersji tego czegoś.
Np. ten
http://www.digitus.info/scripts/digdetail.asp?artnr=DA%2D70118&grafik=1
ma kilka wersji wykonania i ten najnowszy chodzi ze wszystkim, a jego
starszy brat ma problemy np. z myszami optycznymi Logitecha - z kulkami
chodzi bez problemu.

L.M.