Re: Problem z drukarką HP Deskjet 5550

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 03:04:02 MET

Użytkownik "ObiOba" <obioba@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1ofmg8q6dryb0$.cr8u6tsgslq1.dlg@40tude.net...

> Problem polaga na tym, że ktoś zapomniał wykastrować tych pajaców z HP.
> Nie
> dawno też miałem ten problem, ale koledzy na grupie podali mi rozwiązanie.
> Sprawa jest banalna: wyłącz DEP (Data Execution Prevention) <= Control
> Panel / System / Advanced / Perfomance / DEP (wyłącz tzn. zaznacz górny
> radio button).

Wielkie dzięki !!!

Udało się. Ja tą usługę miałem w sumie wyłączoną ale u mnie była druga opcja
zaznaczona. Zmieniłem na pierwszą i zadziałało.

Tych palantów z HP i Microsoftu powinni właśnie wykastrować. Masz rację.
Dzwoniłem wczoraj do HP z pytaniem co może być problemem.

Oczywiście trzeba było się kontaktować z konsultantem online bo już nie ma
telefonicznego supportu dla tej drukarki a nawet z dwoma bo pierwszy po
prostu się rozłączył. (To było dosyć chamskie z jego strony.)

Sugestie HP:

*Czy tusze są: oryginalne, jakie mają numery tusze (chodziło o 56, 57 a nie
o numery seryjne jak przypuszczałem) i datę, czy nie są przypadkiem puste
lub zapchane. (mimo że tłumaczyłem że wydrukowała stronę testową po
instalacji oprogramowania i raporty z kodów serwisowych wybieranych
przyciskami drukarki)

*Czy mam aktywowane skrypty czy jakoś tak. (Musiałem zainstalować jakiś
program ze strony Microsoftu.)

*Drukarka jest w trybie offline

*Sprawdzić połączenie z komputerem

*Pobrać aktualniejszy sterownik

*Wina jest na pewno po stronie Microsoftu (z tym się zgodzę bo definitywnie
była)

*Czy nie ma dokumentów w kolejce

*Czy nie próbuję wydrukować przypadkiem pustej strony

*Czy jest włączona

*Czy jest w sieci

*Jak podłączona LPT1 czy USB

*Sprawdzić katalog Spool i usunąć jak najwięcej plików

*Wydrukować za pomocą kodów serwisowych raport (pierwszy nie wyszedł bo
podała zły kod, nie wiadomo po co bo nie było wielkiego zainteresowania
raportem)

*Czy funkcjonowała poprzednio normalnie

Jeszcze coś chyba było ale w tym momencie tego nie pamiętam.

Dzisiaj zadzwoniłem do Microsoftu. Zetknąłem się z małym zainteresowaniem
moim problemem.

Sugestie:

*Jaki mam system

*Czy system jest legalny

*Czy lokalna

*Jakie połączenie

*"To na pewno nie jest nasza wina tylko producenta drukarki Dlatego proszę
się z nim skontaktować." (Myślałem że mi nerwy puszczą bo już konsultowałem
się z producentem chyba z 1-2 godziny i nic z tego nie wynikło)

Jak się okazało to była jednak wina Microsoftu. Dlatego już mam dosyć tych
wszystkich pomocy technicznych bo i tak nic nie wiedzą jak się naprawdę coś
dzieje.

Ja dzisiaj ją sprawdziłem na innym komputerze i działała. Miałem pewność że
musi być ok.

Podłączyłem jeszcze dzisiaj starszy model HP Officejet z serii 500 i
chodziła. Tylko czasami gubiła połączenie w tracie wydruku ale drukowała do
końca mimo błędu połączenia na ekranie monitora. (Jak widać starsze drukarki
są bardziej odporne na takie dodatki do systemu)

Nie przypuszczałem że ta usługa ma wpływ na drukarkę. Prędzej bym
przypuszczał że to jakiś konflikt sterowników lub ustawień Biosu lub portów.
Na początku myślałem że się zepsuła lub port LPT1 był uszkodzony. Po tym jak
sprawdziłem USB wiedziałem że to nie jest to.

Jeszcze raz wielkie dzięki