Re: Pytanie o podłączenie

Autor: poli <300ton_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 02:39:23 MET

Aju <aju@USUNTOmaster.pl> napisał(a):

> ktoś podpowiedzieć gdzie mam wtyk od audio podłączyć ....

zaraz za modułem wyjśc zewnętrznych audio, ponad złączem PCI-Ex (prostopadle
do niego) jest złącze front-audio. Jeżeli twój panel nie jest uszkodzony
albo, co gorsza płyta, to nie powinno nic się uszkodzić jeślibys podłączył
złącze odwrotnie. Do tej pory nie spotkałem złącza, które nie ma "ślepego"
pinu, więc nie da się IMHO wetknąc go inaczej.
Tu link do manuala:
http://www.gigabyte.pl/download/mb/manual/17262/
powodzenia.

pozdrOOfka