Re: simpad sl4 i nawigacja

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 23:26:22 MET

xxxx napisał(a):
> Witam
> szukałem w necie info czy da sie wykorzystac simpada Sl4 do nawigacji. Moze
> z automapą.. moze z innym progsem. Niby gdzies napisali ze sie da.. ale czy
> wymaga to jakiejś ingrerencji..przeróbek itd. Wyobrażam sbie jego
> ewentualną współpracę z odbiornikiem GPS na USB.

Simpad SL4 ma port szeregowy (wtyczka jak do starych komórek Siemensa)
z materiałów tutaj http://simpad.pdaclub.pl/

wygląda na to, że się da. Zobacz dział software. Jest wykaz programów do
nawigacji.
Może być tylko problem ze zdobyciem GPS na RS232.

o czym zawiadamia nieutulony w żalu właściciel zamordowanego simpada.
Tymi ręcami zalałem go jakimś lepkim i słodkim napojem. I już nie wstał. :-)
A że to przekracza moją wiedzę to sobie leży na półce.
I kłuje w oczy.

Rafął