Prosba o zlozenie zestawu :)

Autor: usspn <usenet_at_nospam.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 21:58:40 MET

Witajcie,
Znajomy poprosil mnie o zlozenie zestawu, przyznaje ze ostatnio nie
sledzilem tego co sie dzieje na rynku stad prosba do Was o pomoc.

Zalozenie: zestaw do uzytku domowego, znajomy posiada PSX3 wiec nie nastawia
sie na gry. Z jednym wyjatkiem - chce grac w nowe FPP, czyli karta graficzna
musi byc dobra, ale nie jakis mega high-end.

Budzet: ~3,5k z monitorem (lcd)

Dodatki: jakas ciekawa stylistycznie obudowa ;)

Czy mozecie mi pomoc w zlozeniu czegos sensownego w tej cenie? Chodzi o to,
zeby wszystko dzialalo sprawnie i zeby komponenty byly latwe do kupienia w
dowolnym sklepie (wiadomo jak to jest: "nie mamy karty xyz ale ta abc jest
rowniez dobra" ;) - chcialbym takich sytuacji uniknac)

dziekuje serdecznie za kazda pomoc
Piotr