Re: LCD 19

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 17:26:23 MET

Player <player@nooooooooooooooooooooooooo.pl> wrote:

> nie wiem o jakich sterownikach i jakiej karcie piszesz, obojętnie co by to

Mówię o firmware monitora ;) Nie odczułem nigdy potrzeby ruszania
ustawień karty graficznej, ale jeśli to ma znaczenie:
OpenGL renderer string: GeForce 6200/AGP/SSE2/3DNOW!
OpenGL version string: 2.1.1 NVIDIA 100.14.23

> nie było to jest tak:

> -ruszając suwakiem GAMMA i obraz się przyciemnia to ZWIĘKSZASZ GAMME
> -ruszając suwakiem GAMMA i obraz się rozjaśnia(blednie) to ZMNIEJSZASZ GAMME

> Nie nalezy tego mylić bo często czytam: "Zmniejszyłem gamme w sterownikach z
> 1 na 0.8 i obraz jest lepszy" - w rzeczywistości gamma została ZWIĘKSZONA...

Ha, nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale zobaczyłem co robi większa
liczba przy gammie i rzeczywiście, jest odwrotnie... Czemu tak?

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/