Re: Notebook TOSHIBA Portege R500-10U

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 12:17:17 MET

"AdaM" <info6@pomozity.sprint.pl> wrote in message
news:fi6901$5t7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam, czy ktoś z was posiada dany model? Interesuje mnie sprawa
> wytrzymałość baterii, w opisach na stronach można znaleźć różne wartości
> 3h, 7h a na stronie producenta 12h. Dziękuję pozdrawiam.

Te 12h to czas z najwieksza bateria, wielkosci samego laptopa, zupelnie
niemobilna.
3h to zapewne standardowa bateria (realnie odemij godzine), te 7h to bateria
o zwiekszonej pojemnosci(rowniez odejmij spokojnie godzine czy dwie).
Pisze zapewne, gdyz nie posiadam tego konkretnego modelu, ale jesli sie
myle, niech mnie ktos poprawi.