Re: LCD 19

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 10:51:16 MET

Player <player@nooooooooooooooooooooooooo.pl> wrote:

> w eizo płaci się za:
> -matryce z najlepszego sortu
> -warunki gwarancyjne
> -świetną dopracowaną elektronikę

No właśnie - PŁACI się. Pytanie jest więc o porównanie dwóch produktów w
tej samej cenie; jeśli jeden i to w dodatku 'markowy' ma lepszą
gwarancję (Eizo), to musieli na czymś innym przyoszczędzić w stosunku do
tego niemarkowego.

> gdzies czytałem oststnio ze mają pojawić się nowe modele eizo w przystepnych
> cenach - niestety np kosztem gwarancji 3 lata zamiast 5...

Otóż to.
Zupełnie już abstrahując od tego, że jak mi w sklepie włączali monitory
to jeden z markowych wyleciał od razu (Ilyama albo Eizo), drugi utrzymał
się nieco dłużej, ale z finalnej trójki nie wyszedł. Chciałem kupić 19"
panel do 2500 zł (2 lata temu chyba) i niestety w tej cenie Ilyamy oraz
Eizo ZNACZNIE ustępowały LG za 1600 zł. Oczywiście, gdybym chciał wydać
4000 to może bym znalazł lepszy, ale nie zapominajmy, żeby porównywać
ten sam segment CENOWY.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/