Re: LCD 19

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 22:30:07 MET

Gil pisze:
> No i widzisz. Nic ci nie odpowiada. Ani matryca S-IPS ani nowe matryce TN 3
> generacji tylko twój Benq na MVA za 1000 zl.

Kolego, powtórzę raz jeszcze bo chyba masz problemy z rozumieniem tekstu
pisanego. Nie mam osobiście monitora Benq (choć gdybym miał w tej chwili
kupić 19" do domu to nawet bym się nie zastanawiał), jednak zapewniam,
że jest wielokrotnie lepszy od tej Iiyamy, którą kupiłeś i na temat
której wypisujesz bajki.

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl