Problem z adapterem USB - PS2 firmy Unitek Y-155

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 21:29:04 MET

Witam,

Właśnie nabyłem drogą kupna adapter 2xPS2 - USB pozwalający na
podłaczenie myszy i klawiatury PS2 do portu USB.

Po podłączeniu urządzenia Windows XP wykrywa mysz i klawiaturę, ale
mam z tym problem.

Jeśli jest podłączona sama mysz - wszystko gra.
Jeśli podłączę moją klawiaturę, to po kilku minutach klawiatura
przestaje reagować, nawet NumLock.
Jeśli podłączę moją klawiaturę i myszkę, to jest jak wyżej z tym, że
myszka też nie reaguje.
Odłączenie urządzenia od USB i podpięcie na chwilę pomaga, ale po
kilku minutach problem wraca.

Jesli podłączę inną klawiaturę, to problemu nie ma.

Pytanie: czy jest to feler adaptera, czy moja klawiatura jest jakaś
dziwna? Czy ma sens wymiana adaptera na inny, innej firmy, w nadziei
że wtedy moja klawiatura będzie działać prawidłowo?

Dzięki za pomoc.

--
z/svc