Problem z USB Card Reader

Autor: piotreq <vs1981[no.spam>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 20:17:30 MET

Witam,
sprawiłem sobie do aparatu kartę SD GoodRam 2GB. Na stronie producenta w
parametrach widnieje 8MB/s odczyt i 5MB/s zapis. Czyli mam świadomość tego, że
podczas użytkowania karta ta osiągnie ok 50% podanych parametrów. Razem z kartą
kupiłem czytnik który podłączony pod USB pełni rolę a'la pendrive'a. Mam
natomiast problem przy transferze plików z tej karty włożonej do wspomnianego
czytnika. Transfer rzędu 2,5 MB/s a więc prawie 25% możliwości widoczny jest
tylko na początku. Po kilku sekundach prędkość spada do 700kB/s aby po kolejnej
chwili kompletnie się zablokować. Wyświetla wtedy błąd odczytu. Karta włożona
bezpośrednio do aparatu przy zgrywaniu fotek pracuje z prędkością 700-800kB/s
ale wynika to z parametrów aparatu. Wiecie może co jest przyczyną tak kiepskiej
pracy tego czytnika? To chyba jakiś no-name bo żadnych danych producenta nie ma,
ale w sumie prawie wszystko leci z Chin i czy możliwe żeby nawet coś tak małego
jak taki czytnik spaprać?
P.S. USB ustawione jest na 2.0, z żadnym innym urządzeniem nie ma problemu.
Jak chciałem sprawdzić czytnik z kartą na innym kompie, to nawet nie można było
przejrzeć zawartości, bo pokazywało błąd We/Wy...