Re: ( ! długie) Ostrzeżenie o działaniu systemu negocjacyjnego hurtowni komputerowej AB S.A.

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 20:04:47 MET

bajkonur@interia.pl napisał(a):

> Ale widze ze sprawilem Ci przyjemnosc ta wiadomoscia, bo zadawales swoje
> pytanie, "czemu tutaj" kilkukrotnie.

Nie sprawiłeś. Współpracuję z firmą AB od lat i nie używam modułu o którym
piszesz, ale gdybym miał jakikolwiek problem z ich systemem transakcyjnym
nigdy bym nie wpadł na pomysł by pisać o tym na publiczną grupę dyskusyjną
tylko zwrócił się do handlowca, który się mną opiekuje

> Czemu tutaj... ? Mam wrazenie ze ta grupe uzywaja takze male jednoosobowe
> firmy, ktore skladaja komputery na zamowienie. Nie probuje trafic do duzych
> resellerow, tylko wlasnie do takich malych firemek, ktore takze uzywaja
> hurtowni komputerowych.

Małe jednoosobowe firmy zapewne siedzą na większości grup dostępnych w tym
kraju łącznie z Linuksem i grupą omawiającą ekspresy do kawy. Rozumiem, że
napiszesz na wszystkie możliwe grupy by na pewno nie pominąć żadnej małej
firmy

> Moze nikt.

Nie "może" a "na pewno". Żadna normalnie działająca firma nie pozwoliłaby
sobie na jakąś debatę na forum publicznym ze swoim partnerem o sprawach,
których na takim forum się nie porusza. Zresztą jest tyle firm, że chyba
nie musisz KONIECZNIE handlować z AB, prawda?

> To jest Twoj poglad i masz do niego prawo. I w dodatku przeprosilbym gdybym nie
> wiem... zajmowal jakies miejsce innemu postowi, albo szkodzil tej grupie w
> jakis sposob.

Szkodzisz. Poruszasz temat, którym ta grupa się nie zajmuje, czyli celowo
łamiesz zasady obowiązujące w Usenecie

Jak sama nazwa wskazuje "pl.comp.pecet" i opis "pecety, czyli komputery
klasy PC" dobitnie informuje jakie tematy porusza się na tej grupie

Oczekuję, że przeprosisz i przeniesiesz się na odpowiednią grupę

>A czy to komus przeszkadza ze tu jest?

Tak. Wszystkim tym, którzy na tej grupie chcą poruszać temat związany z tą
grupą a nie gadać o wszystkim co ślina na język przyniesie. To nie pręgierz
i nie grupa kawiarenkowa tylko grupa SPRZĘTOWA

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098