Pytanie o Raid

Autor: Simkloner <simemu_at_simemu.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 16:03:45 MET

Witam
Chciałem zapytać o Raid, konkretnie o Raid 1 ( Mirror ).

Niestety dzisiaj z nieznanych przyczyn system uruchomił się bez Raid'a - tzn dyski C i D miały taką samą zawartość, natomiast nie było ( i nie ma ) PRAWdziwej zawartości dysku D. Próbowałem każdy dysk osobno w tym, w którym pracowały jak i w innym komputerze.

Pytanie:
W związku z tym chciałem zrezygnować z Raid'a. Czy muszę w Biosie kontrolera zmieniać ( usuwać ) typ dysków ?
W sumie nie uśmiecha mi się ponowna instalacja systemu, a usunięcie dysku spowoduje utratę danych.

Co ciekawe po zniknięciu Raid'a zniknęły kłopoty z kartą sieciową - były takie, że system wykrywał kartę sieciową ( Marwell ), ale wskazywanie mu właściwych sterowników nic nie dawało

--
Pozdrawiam
Piotr