Re: laptopy na korbke w Polsce

Autor: Pawel Marciniak <mail_at_www.site>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 15:35:46 MET

Użytkownik bol glowy napisał:
> Przeczytalem wlasnie o laptopach na korbke dla krajow III swiata. Polsce
> tez wiele brakuje do bycia w I swiecie, ale domyslam sie, ze te laptopy
> nie beda u nas dystrybuowane. Jednak moze ktos wie, czy da sie taki
> sprzet gdzies dostac? kupilbym to 6 letniemu siostrzencowi, na zwyklego
> laptopa jeszcze jest za maly i to za duzy wydatek, a te badziewia z
> marketow z gra w szubienice i rebusami to straszny chlam, wiec to byloby
> jak znalazl! Patrzylem w allegro i nie ma

Te laptopy w pierwotnym założeniu miały być na korbkę, ale z tego
zrezygnowano, i sa zasilane normalnie z sieci. Według mnie to bardzo
duży błąd. Miał kosztować 100 $ a kosztuje obecnie ok 200 $. Można kupić
w stanach i kanadzie w ramach akcji "Give One Get One" za 400 $.
Więcej informacji na google wystarch wpisać hasło olpc.