Re: Dyski w Raid, ...dyskoteka?

Autor: bohateur <bohateur_at_{SPAM-NIE}gmail.com>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 14:54:22 MET

toak pisze:

> Jeżeli już, to np. kupić 2x160 i trzeci dysk 320 jako backup. Ale to juz
> rodzi koszty i małą kotłownię w kompie.....
> Odpuściłem sobie pomysł raidu, chyba ze mnie ktoś z was przekona ;)
> pozdrawiam

Przecież to śmieszne. Jak pada kontroler RAID (o ile jest sprzętowym
kontrolerem RAID a nie softwareowym) to wystarczy zmienić kontroler RAID
na sprawny i spowrotem wykrywa na dyskach, że działały w RAIDzie po czym
następuje jego odbudowa. Problemu nie ma wogole kiedy jest mowa o
dyskach w mirrorze, bo poprostu przestana sie mirrorowac i pomimo
rozpadu macierzy dane beda bezpieczne.

pozdrawiam