Re: laptopy na korbke w Polsce

Autor: bol glowy <headache_at_headach.org>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 13:53:12 MET

Użytkownik "ikov" <taka_@_pospoli.ta> napisał w wiadomości
news:fi3ef7$k8n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ZTCW przeznaczone są dla krajów trzeciego świata (Polska to III RP a
> nie III świat), dla osób które nie mają innej możliwości kontaktu z
> komputerem ani nawet nie mają rozwiniętej sieci energetycznej by je
> podłączyć - stąd generator prądu na korbę. I to nie byłaby zabawka,
> tylko prostsza wersja kompa w wersji edukacyjnej, a nie do gier i
> zabaw (oryginalnie zainstalowana jakaś wersja linuksa do pracy z netem
> i poznawania komputera).
> Kręć szybciej, bo mi się Gotic3 przycina! :P

Właśnie po to chciałbym kupić, niech sie dzieciak uczy pisać i czytać i
przy okazji dowie się, skąd się bierze prąd o żadnych durnych grach
sieciowych nie ma tu mowy. Nie jesteśmy I światem, a podejrzewam że
nawet i tam są biedne rodziny, które chętnie by kupiły taki komputer,
więc jest luka na rynku