Re: jak przegrać: z kasety magnet. na komputer

Autor: blackyblack <php3_at_wirtualnapolska.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 13:28:54 MET

a ja bym dodal że warto mieć w miarę dobra karte dzwiękową w komputerze bo
te zintegrowane są delikatnie mówiąc takie sobie

- co do oprogramowania ale pod windows to mam takei do prób:
messer
mixmp3.zip
FreeSoundRecorder.exe
mp3mymp3install2.exe
pro_mp3_recorder_free.exe
smartrecorder[eng].exe

- i jeszcze kilka - niektóre nie chdozą inne sie zacinaja itd itp i nie
moglem wybrac nic sensownego, moze pod linuxem są lepsze :)

ale co do czego to sprawilem sobie w miedzyczasie player/recorder mp3 iRiver
z wejsciem line-in i nagrywam przez niego i jest to o niebo wygodniejsze
niż do komputera