Re: AGPx4 a nowy monitor LCD 1440 x 900

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 13:04:20 MET

> Mam jednak już leciwego kompa i muszę wymienić grafikę
> która obsłuży w/w rozdzielczość.
> Pyta jest na chipsecie 440BX i AGP 4x, moja karta graf. to
> ATI RAGE128 PRO II, AGP 4X
> Maksymalna rozdzielczość tej karty to chyba 1280x1024.

IIRC to maksymalna rozdzialka deklarowana przez ATI
dla Rage 128 pro 1920 x 1200 32bpp. Pytanie czy pamieci
dla kolorow Ci wystarczy, bo Hz przy LCD to nie problem.

> CPU PIII 550MHz
> I moje pytanie, jaka kartę wybrać aby pasowała
> do tego monitora i mojej płyty gł?

Jesli faktycznie chcesz zmieniac grafike i jednoczesnie
chcialbys jednak jakies 3D tam miec, to do tego procesora
moze GF2 (koniecznie) GTS?
Bez roznicy czy 32 czy 64 MB, za to z DVI...

Powinienes sie zmiescic w 50,-

Pozdrawiam,
Vituniu.