Re: Da si

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 12:37:58 MET

> Masz do wyboru albo mysz z odbiornikiem USB, albo Bluetooth.
> Nie przeskoczysz tego. Wybierz jedno z tych dwóch rozwiązań.

Radku - Ty jestes spec to napewno bedziesz wiedzial - czy myszki
bluetooth pracuja na "komputerowej" czestotliwosci BT czy maja
wlasne nadajniki (dongle USB) ktore trzeba wpinac w kompa?
Mam BT w laptopiku i pomysluje nad zakupem takiej myszki
ale tylko pod warunkiem ze nie bede musial niczego zapinac
do USB

> A tak w ogóle to myszki bezprzewodowe to IMHO zbędny bajer
> który szybko staje się uciążliwy. Kiedyś też byłem "napalony"
> na bezprzewodową mysz, ale przy pierwszej okazji z takiej
> zrezygnowałem.

Do komputera stacjonarnego to moze sie srednio sprawdza,
chociaz jak ktos ma duzy ekran i lubi polazic po pokoju...
Trzeba miec wtedy jeszcze klawiature bezprzewodowa dla
pelnej mobilnosci.
Za to IMHO myszy bezprzewodowe sa idealne do laptopow
(jak ktos nie potrafi sie przestawic na myszowanie z pada)
Zeby jeszcze tylko nic nie sterczalo z USB...

Zz