Re: Prescott czy Northwood ?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 12:17:41 MET

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:fi23sc$55k$1@news.wp.pl...
> Użytkownik "Chopin" <stawnanet@wUpE.pEEl> napisał w wiadomości
>
> Wiadomo nie od dziś, że Prescott to taka grzałka. ;) Dobre zimą, ale nie
> za dobre latem. :(

Pierwsze prescotty byly cholernie gorace, pozniejsze steppingi byly juz
nieco chlodniejsze. Czytalem natomiast ze to Prescoty sie lepiej kreca.
Sam mam northwooda i przy otwartej budzie i stockowym coolerze (!) na
obrotach obnizonych speedfanem utrzymuje temperature okolo 30 stopni w idle.
Ten proc mozna z powodzeniem by chlodzic pasywnie dobrym radiatorem.

--
rb