Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 09:15:47 MET

> draznia mnie te jeba** układy M$ z producentami, wciskaja na sile to gowno
> kazdemu, zawsze i wszedzie.
> co dostaje laptopa od kogos do poinstalowania softu, to pierwsze co robie
> to wywalam ten system i daje xp, potem mnie caluja w rece w podziece i
> uldze :-)

tak sie ciesza ze majac legalny system dostaja od ciebie nielegalny?:) no
chyba ze kupuja viste business czy ultimate:)
dziwni ci ludzie naprawde:)

ale zmieniajac temat, to ze system jest inny nie oznacza ze jest zly.
to ze ktos sobie z nim nie radzie, rowniez nie oznacza ze to wina systemu a
raczej uzytkownika czy administratora ktory jest na tyle ograniczony ze jak
mu juz ikony pozmieniali to sie gubi:)

poki co slysze glownie zarzuty ze ten system jest gowniany bo wolno chodzi
na starszych komputerach albo dlatego ze jest inny:)
od czasu do czasu zdaza sie jakis argument ze jakies oprogramowanie nie
chodzi pod vista bo producent softu jeszcze nie wypuscil wersji pod viste i
to rozumiem, wiamomo ze goly system bez narzedzi jest malo przydatny.

--
pzdr
piotrek