Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 07:16:37 MET

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
news:fi2cha$ruq$1@inews.gazeta.pl...

> No bez jaj, wiele można powiedzieć o W95 z 8MB RAM, ale na pewno nie to że
> śmigał jak złoto...

Jeżli zwiększenie pojemnoci pamięci, HDD i przyspieszenie procesora o dwa
rzędy wielkości nie przyspieszyły systemu w jakikolwiek sposób, to tamten
system był relatywnie rewelacyjny.
Ciekaw jestem opinii innych użytkowników z tamtego okresu.

> A co, niby dzisiaj nie możesz zainstalować Office 95?

Mogę, ale raczej mowa o Windows 95. Myślę (całkiem poważnie), że
dopracowanie W95 a już napewno W98 bardziej by mnie zadowoliło niż wszystkie
następne okienka.
Na blaszaku mam w dalszym ciągu W98 i jedyny problem, to sterowniki do
wszystkich nowych urządzeń.

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: