Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 19:41:40 MET

news:fi0qe3$22e$1@polsl.pl...

> Znajomy kupował niedawno samochód i płacze, że zmusili go do
> kupna nowego Fiata 500 bo maluchów nowych już nie sprzedają
> kapitaliści wredni, a przez 20 lat jeździł maluchem, był
> zadowolony i teraz też chciał kupić malucha.
>
> Litości! Vista nie jest złem wcielonym! Przy nowym komputerze
> to system co najmniej tak samo dobry jak XP!

Po co komu system "co najmniej tak dobry"? Mnie sokojnie wystarcza dobry i
sprawdzony.
Pamiętam swojego pierwszego PC-ta z W-95 i 8 MB pamięci i HDD 750 MB, -
śmigał jak złoto!
Miał zainstalowaną większość aplikacji, których używam dzisiaj (OFFICE, fax,
etc.) i wiele z tych aplikacji było o niebo lepszych!
Ciekawe, jak by na dzisiejszym sprzęcie się takie coś sprawowało (1GB RAM-u,
100 GB HDD etc.)?
Chyba uruchamiałby się w 5 sekund? (wtedy ok. 30 sek.)
Dodam, że dzisiejszy sprzęt uruchamia się w pełni ok 2 minut, to gdzie ten
postęp?

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: