Re: Jak instalujecie sterowniki?

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 19:18:39 MET

Użytkownik "ikov" <taka_@_pospoli.ta> napisał w wiadomości
news:fi17k3$eci$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wyobraź sobie: jesteś programistą, od kilku miesięcy lub lat siedzisz po
> 16 godzin na dobę 7 dni w tygodniu nad nowym softem, zapomniałeś co to
> rodzina, słońce kojarzy się tylko z Javą lub gg, a niegoloną brodą
> szczotkujesz klawiaturę. W końcu projekt zakończony, wychodzisz sprzed
> biurka i widzisz u kogoś płytę z twoim wymęczonym programem służącą jako
> podkładka pod kubek...
> Tak rodzą się psychopatyczni mordercy :)

Dokładnie!
Ja jestem jednym z nich - niech tylko dorwę tego nieogolonego, co to
natworzył tego szajsu do laptopa ASUS'a (F2JE)!
Kupiłem superkomputer (mniej więcej tak o nim się wyrażał sprzedawca) z 1
giga pamięci, ale co z tego, jeśli połowę tego zajmuje na dzieńdobry szajs,
z którego nie wiele mam pożytku.

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: