Jeszcze raz: jaki router WLAN?

Autor: Jacek <maps_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 16:01:38 MET

Po konsultacji z Grupowiczami i moim guru komputerowym stanęło, że mam sobie
kupić router WLAN najlepiej z opcją WoIP (ale niekoniecznie). Podłączam do
kabla 3 komputery: 2 kablem i 1 bezprzewodowo i telefon (opcja) Budżet
pozwala mi na wydatek max 250 zł.
Poradźcie jaką markę warto wybrać i ewentualnie typ. Chciałbym w miarę
prosty i z łopatologiczną instrukcją.
Jacek
PS
dziś rano oddałem Longshina bo grzał się tak, że można było na nim jajka
smażyć;-) ale niestety nie chciał działać mimo przejścia krok po kroku całej
procedury z 76 stronicowej instrukcji (dostałem po niemiecku, pewnie dla
przećwiczenia)