urządzenie wielofunkcyjne - awaria drukarki - co ze skanerem?

Autor: ToMasz <twitek4_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 12:31:31 MET

witam

Zepsuło mi sie urządzenie hp 1215 czyli skaner z drukarką. DZiwne, bo po
napełnienu tuszu, wyświetla- sprawdź pojemnik z tuszem. myślałem ze
uszkodziłęm kardridż, ale po załozeniu NOWEGO TUSZU jest ten sam komunikat.

Teraz najgorsze. JEst błąd tuszu, ale SKANER nie działa. Czy jest
mozliwośc urzytkowania dziadostwa jako zwykłęgo skanera?

ToMasz

Ps(diody error migają, a system - nie wyktyto skaner blablaba )